MikroX hesabınıza müşterilerinizden aldığınız çekleri kaydedebilirsiniz. Hesabınıza çek eklemek için ilk olarak soldaki menüden “Gelirler” kategorisinin altında yer alan “Müşteriler” başlığını seçiniz. Açılan sayfadaki müşteri listenizden çek girişi yapmak istediğiniz müşteriyi seçiniz. Müşteri detay sayfasında sağ üstte yer alan “İşlemler” sekmesinden “Tahsilat ekle” butonuna tıklayınız.

Tahsilat ekleme ekranında tahsilat şeklini “Çek” olarak belirleyiniz.  Çek tarihini, tutarını, vade tarihini ve isteğe bağlı açıklama alanlarını doldurabilirsiniz. Dilerseniz “Çek bilgileri ekle” butonuna tıklayarak çek numarasını, banka kodu ve banka şubesi bilgilerini de ekleyebilirsiniz.

Tüm alanları doldurduktan sonra sağ altta yer alan “Kaydet” butonuyla çekinizi MikroX hesabınıza kaydedebilirsiniz.

Aradığınız yanıtı buldunuz mu?