MikroX mobil uygulamasına nereden ulaşabilirim?

MikroX  mobil uygulamasının IOS ve Android sürümleri mevcuttur.

MikroX mobil uygulamasında hangi işlemleri gerçekleştirebilirim?

MikroX mobil uygulaması MikroX web tabanlı ürünümüzün yeni bir parçası olup günden güne geliştirilmekte ve iyileştirilmektedir.
MikroX mobil uygulamasıyla aşağıdaki işlemleri gerçekleştirebilirsiniz:
• Yeni müşteri ve tedarikçi ekleyebilirsiniz.
• Müşterilerinizle veya tedarikçilerinizle uygulama üzerinden telefon ya da mail yoluyla iletişime geçebilirsiniz.
• Müşteri veya tedarikçi işlem geçmişini görüntüleyebilirsiniz.
• Güncel durumunuzu takip edebilirsiniz.

MikroX mobil uygulamasından fatura veya cari hesap ekstresi oluşturabilir miyim?

Henüz bu işlemler MikroX mobil uygulamasında mevcut değildir. MikroX mobil uygulaması çok yeni ve geliştirilmeye açık bir ürünümüzdür.  Bu gibi işlemler geliştirme planımız dahilinde olup, üzerindeki çalışmalarımız devam etmektedir. Güncellemeleri buradan takip edebilirsiniz. Mobil uygulamamızı geliştirmeye yönelik önerilerinizi info@mikrox.com.tr ve destek@mikrox.com.tr mail adresine yazabilirsiniz.

 

Aradığınız yanıtı buldunuz mu?