Birden fazla kişiyle oluşturduğum işletme hesabını yönetebilir miyim?

Evet, kullanabilirsiniz. Hesabınızdan ayarlar butonuna tıklayarak ‘’kullanıcılar’’ alt başlığı altındaki ‘’yeni kullanıcı ekle’’  butonuna tıklayarak dilediğiniz kadar kişiyi, ‘’hesap sahibi’’ ya da ‘’standart kullanıcı’’ olarak yetkilendirebilirsiniz. MikroX uygulamamızda kullanıcı ekleme sınırı yoktur. 

Birden fazla firmanın tek hesap altında kontrolünü sağlayabilir miyim?

Tek bir MikroX hesabında yalnızca tek bir firmanın takibi yapılabilmektedir. Ayrıca bir firma daha eklemek için yeni bir hesap açmanız gerekmektedir.

MikroX hesabıma geçmiş finansal bilgilerimi toplu olarak ekleyebilir miyim?

MikroX hesabınıza toplu olarak önceki mali verilerinizi aktarabilirsiniz. Uygulamadaki müşteriler, tedarikçiler ve hizmet ya da ürünler butonlarına tıkladığınızda çıkan sayfada sağ üstteki ‘’ içeri veri aktar’’ butonuna tıklayınız. İlk önce sizin için hazırlamış olduğumuz Excel sayfasını indiriniz. Daha sonra verilerinizi bu dosyaya kaydettikten sonra yeniden sisteme yüklediğinizde toplu olarak ilgili kategorilerin eklenmesini sağlayabilirsiniz.

Üyeliğime devam etmek istemediğim takdirde MikroX hesabımdaki finansal verileri geri alabilir miyim?

Evet, geri alabilirsiniz. İstediğiniz zaman size ait olan bilgilerinizi Excel formatında dışarı aktarabilirsiniz. 

Üyeliğimi sonlandırmak istediğim takdirde hesabımdaki tüm verileri silebilir miyim?

Hesabınızdaki ayarlar butonunuza tıkladığınızda çıkan sayfanın en altındaki  hesabı sıfırla butonunu kullanarak hesabınızdaki tüm verilerinizi silebilirsiniz.

Aradığınız yanıtı buldunuz mu?