MikroX nedir?

MikroX web tabanlı ön muhasebe programıdır. MikroX KOBİ’lerin mali bilgilerini oluşturma, depolama ve takip etme işlemlerini hızlandırarak şirket sahiplerinin finansal operasyonlarını rahatça yapabilmesini sağlar. Sade ara yüzü sayesinde hızlı ve kolay kullanım sunar.  Online olması sayesinde finansal operasyonlarınızı her cihazdan ve her yerden istediğiniz an yönetebilirsiniz.

MikroX’e nasıl üye olabilirim?

Ana sayfada yer alan Ücretsiz Dene butonuna tıkladıktan sonra gelen sayfadaki sizden istenilen bilgileri doldurduğunuz takdirde sisteme üye olabilirsiniz. Ücretsiz deneme süresi 15 gündür. Ücretsiz deneme sürecinde ya da daha sonrasında uzun süreli kullanmaya karar verirseniz yıllık abonelik paketimizle ön muhasebe işlemlerinizden zaman kazanıp işinizi büyütmeye odaklanabilirsiniz.

MikroX’i kullanmak için yatırım veya kurulum gerekir mi?

MikroX web tabanlı bir hizmet programıdır, herhangi bir yatırım yapmanıza gerek yoktur ve kurulum gerektirmez. Sadece üye olmanız yeterlidir sonrasında MikroX’e kayıt olurken verdiğiniz e-posta adresi ve belirlediğiniz şifre ile üye girişi yaparak internet erişiminiz olan her yerden hesabınıza giriş yapabilirsiniz. MikroX’ in üstelik, IOS ve Android işletim sistemleri ile uyumlu mobil uygulamaları vardır, onları da telefonunuza indirip cep telefonunuzdan dahi müşterilerinizi ve tedarikçilerinizi takip edebilir, fatura ekleyebilir ve güncel durumunuzu takip edebilirsiniz.

Kullanmadan önce eğitim almam gerekir mi?

Hayır, gerekmez. MikroX, her kullanıcının rahat ve kolay kullanmasını sağlamak amacıyla tasarlanmıştır. Herhangi bir özel eğitim gerektirmez. Yine de Destek sayfasındaki makalelerden faydalanabilir , YouTube kanalımızdaki videoları izleyebilirsiniz.

İhtiyacım olduğunda destek alabilir miyim?

MikroX kullanımınız boyunca sınırsız ve ücretsiz yardım hizmetini MikroX müşteri hizmetleri ekibimiz sizlere sağlamaktadır. info@mikrox.com.tr veya destek@mikrox.com.tr  adresine mail atarak bilgi ve destek alabilirsiniz. Aynı zamanda uygulamanın içinden sağ alttaki turuncu mesaj kutusundan müşteri temsilcilerimize mesaj atabilir ve +908502251010 telefon numarasından bize 09:00-18:00 mesai saatleri arasında ulaşabilirsiniz.

MikroX’i internet olmadan da kullanabilir miyim?

MikroX web tabanlı bir programdır. İnternetiniz olduğu sürece dilediğiniz yerden ve dilediğiniz cihazdan her an finansal verilerinize kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Ayrıca MikroX ‘i  IOS  ve Android üzerinden mobil uygulamasını indirebilirsiniz.

Genel muhasebe kayıtlarımı MikroX ile yapabilir miyim?

MikroX işletme sahibinin ön muhasebe hesaplarını zamandan tasarruf ederek, kolaylıkla yapabilmesi amacıyla tasarlanmıştır. Mali müşavirinizin aylık ve yıllık beyannamelerinizi yaptığı genel muhasebe programlarından farklıdır. MikroX, KOBİ’lere mali işlerini gerçekleştirmelerinde kolaylık sağlayarak işlemlerini hızlandırmayı amaçlar.

MikroX destek ekibine ilettiğimiz istekler dikkate alınıyor mu?

Destek ekibimizle paylaştığınız ürünü geliştirmeye yönelik tüm istekleriniz, MikroX ile size daha iyi bir hizmet sunabilmemiz için çok büyük önem taşıyor. Bütün talepleriniz ürün geliştirme ekibimiz tarafından tek tek inceleniyor  ve değerlendirmeye alınıyor. Uygulama kararı alındığı takdirde geliştirme sürecine dahil ediliyor. Sürecin planlaması esnasında talebin yoğunluğuna ve etkileyeceği üye sayısına göre talebin önceliği belirleniyor. Süreç tamamlandığında güncellemeleri uygulama sayfasındaki hesabım menüsündeki ‘’yenilikler’’ butonuna tıklayarak aylık olarak takip edebilirsiniz.  Eğer isteğiniz ile ilgili bir güncelleme kararı alınmazsa destek ekibimiz size bilgilendirmeyi yapıyor. 

Aradığınız yanıtı buldunuz mu?