Soldaki menüden Giderler kategorisinin altındaki Gider Belgeleri başlığını açın. Açılan sayfada ödemesi yapılmamış bir belgenin içerisine girin ve sağ üst alanda "Ödeme Ekle" butonuna tıklayın.

Ödeme Ekle penceresinde ödeme şeklini nakit ve kredi kartı olarak seçebilirsiniz. Kasa/banka seçimini, tutarı ve eklemeniz gereken notlarınız varsa açıklama kısmını doldurup, kaydet butonuna tıklayarak ödeme evrakını oluşturabilirsiniz.

Herhangi bir gider belgesine bağlı olmadan ödeme girmek için mevcut tedarikçi veya çalışanın içerisinden de işlem yapabilirsiniz.

Giderler kategorisinin altındaki Tedarikçiler başlığını açın. Ödeme eklemek istediğiniz tedarikçiyi açın ve sağ üst kısımda bulunan "Ödeme Ekle" butonu ile işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

Giderler kategorisinin altındaki Çalışanlar başlığını açın. Ödeme eklemek istediğiniz çalışanı açın ve sağ üst kısımda bulunan "Ödeme Ekle" butonu ile işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

Not: Çalışana yapılan ödeme ekle seçeneği ile maaş ödemesi karıştırılmamalıdır. Maaş ödeme işlemini incelemek için aşağıdaki butona tıklayabilirsiniz.

Aradığınız yanıtı buldunuz mu?